با سلام به دوستان عزیز، بحث زیر نظر شخصیه، سعی کردم در حد یک شهروند حرفامو بزنم ! جایی اگه مشکلی بود، نظرت رو اعلام کن، خوشحال میشم.

رسانه در جنگ نرم خیلی مهمه، مدیریت بر رسانه و افزایش برد برنامه ها در بین تمامی مردم، خودش می تونه بسیاری از موضوعات رو برای مردم تبیین کنه و در فرهنگ سازی ها و مبارزه با نبایدهای دینی،اجتماعی،سیاسی میتونه ما رو توانا کنه.

معتقدم که انقلاب اسلامی در موضوع رسانه هنوز صورت نگرفته، هر چند تلاش های زیادی در این موضوع شده، ولی قابل قبول نیست. در چندسال اخیر یکی از برنامه های راهبردی جهت عمق بخشی در انقلاب رسانه ای ، برگزاری جشنواره عمار هست. نگاهی که جشنواره به رسانه داره، نگاهی غنی تر، متنوع تر از رسانه های موجود کنونیه.


رسانه ای بدرد اسلام،انقلاب و مستضعفین می خوره که یکی از برنامه هاش شخصیت دادن به مستضعفین و هویت بخشی به طبقه متوسط جامعه باشه، این نوع نگاه متاسفانه در برنامه های سینمایی ما خیلی کمه.اما یکی از ویژگی های خوب جشنواره عمار میدان دادن به این نوع نگاهه، و می خوان رسانه رو مدیرتش رو بدن دست همین مردم و در موضوعات دینی(حجاب،ایمان،مسجد،نماز و...) و سیاسی(دشمن شناسی،شناسایی نقاط قوت و ضعف نظام و...) واجتماعی محتوا سازی کنه.

معتقدم نگاه جشنواره عمار یه نگاه مبتنی بر اعتماد به نفس و جهشی برای اسلامی،انقلابی نمودن رسانه های ماست.
مطلب رو خلاصه کنم؛
جشنواره عمار یه حرکت خلاقانه،متنوع و مردمیه و تا حالا تونسته توی موضوعات مهم حرفی برا گفتن داشته باشه.

وقتی خبری که در سایت های خبری اومده رو خوندم؛ نتوانستم جواب سوال رو درک کنم.
وزیر ارشاد ( آقای جنتی) در گفتگو با فارس و در پاسخ به این پرسش  مبنی بر اینکه چرا در جشنواره عمار شرکت نکردید، گفت: وقت نکردم که در این جشنواره شرکت کنم.

امیدوارم مسئولین ما به حدی برسن که اگه نتونستن در چنین جلسات مهمی شرکت کنند، نگن وقت نکردم ( و وقتشون رو هی به رخ مردم نکشونند و فکر نکنند گرداندگان چنین جلساتی یه عده آدمهای علافی هستند) بگن سعادت نداشتیم، لیاقت نداشتیم.


وقتی رهبر انقلاب می فرمایند:کسانی که امروز مشغول کار و فعالیت در عرصه‌ی فیلم‌های با مضامین انقلابی و دفاع مقدس هستند، واقعاً در حال جهاد هستند.

چرا جناب وزیر برا خسته نباشی  به این مجاهدان در جشنواره شرکت نکرد.!