با سلام به دوستــان گــرامی

تا دم از آرمان های اسلامی می زنی، عده ای به آدم پیشنهاد می کنند که واقع بین باش و وقتی از آنها می پرسیم واقعیت های دنیا از منظر شما چیست؟ می گوید: یکی از واقعیت ها این است که آمریکا و غرب ابرقدرتمندان دنیا هستند و ما باید بر حسب جایگاه خودمون قدم برداریم و بلند پروازی ممنوع !

کسی منکر واقع بینی نیست، اما واقع بینی به شرطی معتبر است که تمامی واقعیت ها را ببینیم نه بخش و جزئی از واقعیت ها را.

درک من از واقعیت ها اینست که، در طول تاریخ معاصر بیگانگان هیچوقت بدرد ما نخوردند، این را با گوشت و پوست و تمام وجود درک کردیم که نه آمریکایی ها به شاه خدمت کردند و نه به انقلاب اسلامی خدمت می کنند.

واقعیت های کنونی ما این است که صحبت از آزادی و حقوق بشر همه آحاد بشر در نظام بین المللی طنزتلخ روزگار ماست.

واقعیت های کنونی روزگار ما این است که ابرقدرتها پدران معنوی تمامی متحجرین و اراذل اوباش در سرتاسر عالم هستند.براستی داعش، طالبان و دیگر قاتلان ، عائله های ابرقدرتها می باشند.غرب مربی و پرورش دهنده  تروریست در دنیای کنونی است. بسیار مسخره است که چنین کشورهایی منادیان صلح و امنیت در جهان بشوند.

غرب تا جائی از تروریست دفاع می کند که هیچ آسیبی به خودش نرسد و الا غرب وحشی تر و درنده تر از این است که بخواهد سکوت کند و کاری انجام ندهد.

غرب تا کنون امنیتی بود اما بعد از این امنیتی تر خواهد شد، ما در حال تماشای  شکل گیری زندان بزرگتری به اندازه وسعت تمامی شهر ها در غرب هستیم.

بخاطر حادثه گروگان گیری در فرانسه، بجای انکه به تربیت فرزندان معنوی خویش بپردازند، در یک اقدام حساب شده رسانه ای و با توهین به نبی مکرم اسلام، جهت دادخواستی را به سوی تمامی مسلمانان قرار دادند در حالی که داعش هیچ ربطی نه به اسلام دارد نه به انسان.

جنجال واقعی و ماجراجویی کارهای است که غرب دارد انجام می دهد نه ایران اسلامی.مجهز کردن داعش و گروهک های قاتل توسط غرب مصداق بارز ماجراجویی است و الا دفاع ملت ایران از تمامی دستاوردهای خویش ماجراجویی نیست بلکه حقیقت خواهی است، حق خواهی است.

به امید آنکه ملت غرب بیدار و توانمند شود.