با سلام خدمت دوستان گرامی
در پست قبلی موضوعی نوشتم با عنوان " له له زدن برای اسکار" که یکی از دوستان گرامی ام با ارسال پیامی در این زمینه مطالبی بیان فرمودند، ضمن بهره گیری از نظر این دوست عزیز،متنی در این پست قرار میدهم ، گوشم را برای شنیدن صدای شما تیز کرده ام .با تشکر

salam
in nazary ke shoma midin mitone kheili nazarate mokhtalef ro dar bar dashte bashe
harfe shoma ro ta hodoy gabol daram  bayad ensan az khodesh ham estedady be kharj bedeh
egar ham ba negahe mazhabi bakhahim negah konim ke shabih sazi to eslam harame mesle bazigary film sazi nagashiva.......
mosigi ham harame
ke be nazare man mazhabi efraty zendegi kardan dorost nist


با سلام ، پیام شما را خواندم،من هم از اسلام افراطی بلکه از هر چیز افراطی و تفریطی بدم می آید.در این هیچ بحثی نیست. نمی دانیم چگونه حرف بزنیم که سوء برداشت نشود.
سوالاتی از خودمان داشته باشیم که رسالت سینما و تلویزیون در سعادت بخشی جامعه انسانی چیست؟ آیا شما این را قبول دارید که  چاشنی کار سینمای غرب سکس و ابتذال هست؟ آیا با ترویج سکس می توانیم جامعه انسانی را ارتقاء بخشیم؟ آیا از اینکه فاحشه ها که بارها و بارها مردم دنیا صحنه های مبتذل آنان را در خلوت و جلوت دیده اند اینها می توانند در ارتقای جامعه بشری سهمی داشته باشند؟چه شد که فاحشه ها میدان دار عرصه سینما شده اند؟  به عنوان فردی که در قافله جامعه بشری زندگی می کنم سهم من  از سینمای پاک چیست؟ شما همانند من از افراط و تفریط بدت می آید پس چرا سینمای هالیوود را که مظهر افراط و تفریت ناشیانه است مدح می کنیم؟
سوالم اینجاست که چرا بعضی از کارگردانان یا دیگران و... با تعریف و تمجیدهای بیهوده از سینمای غرب ، جامعه ما را به سمت افراط و تفریط می کشانند.
هزاران گل تقدیم دل شما ، اما چه کسی باید جامعه انسانی را از سکس و فحشا آزاد سازد،چقدر قتلها و غارت ها و بیماری های روانی بعد دیدن فیلم هایی است که فحشا فریم به فریم فیلم را تسخیر نموده است انجام پذیرفته است.
نقش زن پاک در سینمای غرب چیست؟منظورم از پاک این نیست که اهل نماز و حجاب و....باشند.چرا عفت و پاکدامنی در فیلم های غرب دیده نمی شود؟چرا ستاره های سینما بارها و بارها در فیلم های سکس و مستهجن بازی کرده اند؟ چرا ستاره های سینمای قافله بشری اینان باشند؟چه کسی اینگونه می خواهد؟ حرف در این زمینه بسیار است.
در ضمن اسلام با موسیقی ، فیلم سازی وهر چیزی که نیازجامعه انسانی باشد مخالفتی ندارد
هزاران گل تقدیم دل پر محبت شما.  با تشکر