باعرض سلام و ادب خدمت شما دوست گرامی,امید است در آغاز سال تحصیلی , از تمامی تجربه های گذشته درس بگیریم تا بهتر بتوانیم برای دین مبین مفید و در راه نورانی حضرات معصومین ثابت قدم باشیم.

ما معتقدیم که خطِ مقدمِ جبهه اسلام, حوزه های مقدس علمیه هستند و نگه داری این خط از تهاجم سنگین طاغوتیان,قارونیان,منافقان و متحجران بر عهده طلاب مجاهد می باشد.

تجربه تاریخی نشان داده است که کافران در خاموش نمودن نور خدا از هیچ کوششی دریغ نمی نمایند , در عصرحاضر همانند گذشته لشکری از طاغوتیان , قارونیان در مقابل جبهه اسلام صف کشیدند تا بتوانند به کمک منافقان که در صفوف مسلمان خود را جای داده اند نور خدا را ,پرچم توحید را و ندای عدالت خواهی اسلام را خاموش و برزمین بزنند. و در این راه ظلمانی نهایت تلاش خود را می نمایند و گویا شکست برای آنان معنا ندارد.
یُرِیدُونَ أَنْ یُطْفِؤُا نُورَ اللَّهِ بِأَفْواهِهِمْ وَ یَأْبَى اللَّهُ إِلَّا أَنْ یُتِمَّ نُورَهُ وَ لَوْ کَرِهَ الْکافِرُونَ توبه 32 اینها مى‏خواهند نور خدا را با دهان خود خاموش کنند ولى خداوند اراده کرده است که این نور الهى را هم چنان گسترده‏تر و کامل‌تر سازد، تا همه جهان را فرا گیرد، و تمام جهانیان از پرتو آن بهره گیرند هر چند کافران را خوشایند نباشد.اللَّهُ لا یهْدِی الْقَوْمَ الظلِمِین بقره 258َ‏


دوست گرامی,اصرار دشمن در پیاده نمودن نقشه های شوم خود را می بینی , چگونه دشمن توانسته است در تمامی بخشهای جهان انسان,اسلام وارد شود و اثرکفرخود را در آنجا موثر گرداند.این را باید بدانیم که دشمن دست از نقشه های شوم خود نخواهد کشید و گویا هم قسم با شیطان رجیم شده است که تا نور خدا را در قافله انسانی کم فروغ یا بی فروغ نگرداند رها کن داستان نیست.
فبعزّتک لاغوینّهم اجمعین الاّ عبادک منهم المخلَصین..»سوره ص آیه82/83

خدایا به عزتت سوگند!! که همه بندگانت را گمراه می کنم ، مگرآن بندگان مخلَص را..

لازمه مفید بودن در خط مقدم آنست که مجاهد باشیم و سبک زندگی و روش فکری خود را برپایه توحید و عدالت و جهاد ترسیم نمائیم.

ادامه مطلب...