با سلام به دوستان عزیز؛

انقلاب اسلامی ریشه در انقلاب اندیشه ها و اراده ها دارد.مردم عزیز ایران اراده کرده اند که از تمامی مظاهر و مراتب طاغوت و دیکتاتوری بدور باشند و این ویژگی حقیقی و بارز انقلاب اسلامی است.
در انقلاب اسلامی آموختیم که دیکتاتوری از هر طرف و جانبی که باشد محکوم است.

ویژگی انقلابها آنست که در هر چند دوره ای اتفاق عظیمی در آن شکل می گیرد که یا باعث سقوط انقلاب خواهد شد و یا موجب استواری و پایداری بیشتر انقلاب خواهد گشت.

انتخابات 88 و حوادث دیوانه وار پس از آن می توانست چیزی از انقلاب برجای نگذارد اما با هوشمندی و مدیریت رهبر معظم انقلاب و بصیرت مردمی ، این تهدید به یک فرصت بی بدیل جهت اغنای انقلاب اسلامی مبدل گشته است.

از مکتب اسلام آموختیم که عاشق هدف بودن مهم است نه در بند اشخاص بودن.در دوران زندگی خود تمام سعی را خواهیم نمود که نگذاریم محبت و علاقه به اشخاص مانع دست یابی به اهدافمان شوند.و هرگاه هر شخص یا گروهی بخواهد مانع دست یابی ما به اهداف بلند انقلاب اسلامی شود،بجای آنکه دست از اهداف بکشیم از موانع با شجاعت عبور خواهیم کرد.
شخصیت محوری یکی از آفات خطرناکی است که ما را محکوم به بی تدبیری،بی بصیری و ناکارمدی در عرصه اجتماعی میکند.
بزرگترین خطر انقلاب اسلامی آنست اعتبار اشخاص بیشتر از اهداف و آرمانهای انقلاب اسلامی شود. در آنصورت چیزی از انقلاب باقی نخواهد ماند.

از سالیان دور، جریانی در کشور وجود دارد که مانع بروز و ظهور قدرت مردمی در مسائل مهم و کلان جامعه هستند.بنده به عنوان یک جوان ، وجود این نوع تفکر را در کشور خطرناک می دانم.این اشخاص در لوای مباحث روشنفکرانه سعی در قرون وسطایی نمودن جامعه هستند و حقیقتا از روشنگری حقیقی مردم نگرانند.

از جانب ما ، هر نوع طغیانی علیه قانون محکوم است.عاملین حوادث پس از انتخابات، جریان مدعی قانون،اخلاق که علیه قانون طغیان نموده اند.

براستی حرف نهائی این دو کاندیدای که تسلیم قانون نگشته اند چه بود؟
فرض های که می توان تصور نمود
1. آنان قائل به تقلب در انتخابات شده اند؟
2.آنان قائل به تخلف در انتخابات شده اند؟
3.آنان نتیجه انتخابات را صحیح می دانستند؟
4.هر چه فکر کردم فرض دیگری در ذهنم نیامد،لطفا کمکم کنید.

در صورت اول و دوم ، آنان باید شکایات خودشان را از طریق قانون پیگیری نمایند.( یعنی قانون این حق را به کاندیداها داده است تا در صورت اعتراض به نتیجه آرا ، شکایت را از طریق مراجع شورای نگهبان ، قضائی پیگیری نمایند).  متاسفانه هیچیک از آنان مرحله شکایت خودشان را از طریق قانون انجام نداده اند ومی خواستند حق خودشان را در کف خیابانهای تهران و کلانشهر ها با برهم زنی نظم عمومی و بجان هم انداختن مردم به یکدیگر به اثبات رسانند . و این کار آنان باعث گسترش بد اخلاقی در بین مردم شد بطوری که بین بسیاری از بستگان،آشنایان و دوستان اختلافات جدی پدید آمد.


سوالم اینجاست که چرا آنان شکایات خودشان را از طریق قانون پیگیری نکردند؟
ما اصلا در این مقام نیستیم که بگویم تقلب شد یا نه ؟ اما سوالی که همچنان در ذهنم جریان دارد آنست که چرا شکایات خودشان را از طریق قانون پیگیری ننمودند؟

حداقل انتظاری که از آنان می رفت احترام به قانون بود.که متاسفانه این امر محقق نشد.

سوال بعدی که در ذهنم است: چرا اختلافات داخلی را به خارج از مرزها کشاندند؟ چرا این آقایان هیچ نوع اعلان برائت و انزجاری از آمریکا و انگلیس نداشتند در حالی که آمریکا و خود شخص اوباما به صراحت از آنان نام می برد و برای پیروزی آنان تلاش می نمود.

این دو کاندیدا که قبل از انقلاب با امام بودند و بعد از انقلاب هم بسیاری از مناصب بلند حکومتی را بر عهده داشتند و به وجود دشمن و اینکه آمریکا،انگلیس دشمن ایران هستند واقف بودند با توجه به همه این شرایط ، متاسفانه هیچ نوع برائتی از آمریکا و اسرائیل و انگلیس نداشته و ندارند.

انان از اول انقلاب پست و مقام اجرایی بالایی داشتند، در سال 88 به چه اعتراض داشتند،آیا به نتیجه فعالیت های خودشان در طول این سالها معترض بودند؟

رهبر معظم انقلاب از همه آنان دعوت نمود که جهت حل این مشکل جلسه ای با تمامی کاندیداها داشته باشند چرا آنان نیامدند؟
هزاران راه قانونی وجود داشت که آنان شکایات خودشان را از طریق قانون پیگیری نمایند ولی متاسفانه این عمل را انجام نداند؟

براستی هدف از نوشتن بیانیه های پی در پی چه بود؟چه می خواستند؟به نفع چه کسی تمام شد؟ملت یا دشمنان ملت.

الان هم پس از گذشت چند سال از آن حادثه عبرت آموز و بعد از اینکه تمامی دوستانشان اذعان به عدم تقلب در انتخابات 88 داشتند، چرا اینها به اشتباه خود اعتراف نمی کنند و از کارهای گذشته خود اعلان برائت نمی کنند؟اینها که با رافت رهبر معظم انقلاب اسلامی آشنایت کامل دارند پس چرا به حضور اونمی رسند تا از جانب ایشان بخواهند که دوباره به دامن انقلاب بازگردند؟

بخدا وقتی سخن تمامی دوستان نزدیک این دو کاندیداها را می شنوم و می خوانم که اذعان صریح نمودند که هیچ تقلبی در انتخابات نشد، برایم جای سوال است که اینها دنبال چه بودند؟چرا کشور را به سمت هرج و مرج سوق دادند؟

خداوند همه ما را هدایت کند. و گذشته خوب ما منجر به طغیان علیه خوبی ها در آینده نشود.


حرف آخر:

نه دی قیام مردمی ملت عزیز ایران علیه دیکتاتورها بود.

 

www.avala.ir