غول های آدم نما ...

سلام آقای جلیلی( دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران)، خدا قوت ، از مذاکرات مسکو برایمان بگو ، از خانم کاترین اشتون و مکرها ، نیرنگ های پلید او، برایمان بگو ، شاید شما یکی از کسانی باشید که خیلی خوب او را شناخته اید ، شما را نمی دانم اما هرگاه که نام خانم اشتون را می شنونم ناخودآگاه ذهنم به سمت حیله گر دوران ها ، جناب عمروعاص می افتد. نمی دانم چه نسبتی بین این دو شخصیت وجود دارد ، شاید نسیت تباین یا نسیت مساوی اما هر چه هست خیلی بهم شبیه اند.هرچند اشتون همانند عروسک خیمه شب بازی است که از جای دیگری هدایت می شود !!

دنیای ما آنقدر متمدن شده است که حتی دروغگویانش با ژست راستگویان و با لباس های اتو کشیده و عطر و ادکلن های فراوانی که روانه بدن و لباس هاشون می کنند می باشد ! چقدر درغگویان این زمانه خوش تیپ و های کلاسند ، آدم دلش می خواد کنارشون بشینه و تا ساعتها ازشون دروغ بشنود .
5353

اسرائیل چندصد کلاهک هسته ای دارد و نیروگاههای هسته ای آن از استانداردهای لازم و کافی برخوردار نیستند اما بنابرنظر اتحادیه متمدن اروپایی ، نه تنها اسرائیل هیچ خطری برای جهانیان ندارد بلکه وجود او کمک شایانی به گسترش صلح و ثبات در جهان می کند
اما ایران که هیچ کلاهک هسته ای ندارد و نیروگاههای هسته ایش از استاندارهای لازم و کافی برخوردارند بنابرنظراتحادیه متمدن اروپایی ، ایران خطر عظیمی برای جهانیان دارد .

آنها خودشان می دانند که دارند به ما دروغ می گویند
، تنها کافیست که ما هم بدانیم آنها به ما دروغ می گویند، خطر اصلی آنجاست که ما دروغهایشان را راست بدانیم و باور کنیم.

گاهی اوقات بعضی آدم ها فکر می کنند آدم های بد و قاتل و جنایتکار ، چهره های بد و خشن و همراه با شاخ های جنگی و چشمانی آتشین دارند ،
تنها کافیست عکس های ازاعضای اتحادیه اروپایی در رایانه ات داشته باشید ، خودم چندین بار عکس هایشان را دیده ام ، هیچکدامشان نه شاخ دارند نه تبرهای جنگی و نه رد جراحتی در چشم ، اما تخریب آنها دهها برابر غول ها و جنگجویان افسانه ای است.شاید باور اینکه همین ها باعث عقب ماندگی ایران شده اند برای بعضی ها سخت باشد ، به قیافه ی هیچکدومشون نمیاد که ستون های تخت جمشید رو دزدیدند و بردند یا اینکه نفت ایران رو سالهای سال مفت و مجانی بردند وهزاران کارهای دیگر. غول های این دوره زمونه نه شاخ دارند نه دم تا به آن واسطه بتوانی بچه ها را از آنها بترسانی .

سلام آقای جلیلی( دبیر شورای عالی امنیت ملی ایران) خدا قوت .